• Spoorstel 918.jpg
  • 924 stempels en liermast.jpg
  • Rode HH02.jpg
  • Meten is weten.jpg
  • 2 Spoorstel TM binnen.jpg
  • 918 met TM hijsmast.jpg
  • 3 Printplaat.jpg
  • Constructiewerk.jpg
  • Servicebussen.jpg
  • Volvo EW180E.jpg
  • Rupsdumper.jpg
  • Liermast Caterpillar.jpg
  • Caterpillar hydr. hijsmast.jpg

 

BE-AR RAIL SYSTEM

AUTOMATIC SLANTING CORRECTION

Railgeleiding
Het BE-AR rail system (een gezamenlijke gepatenteerde uitvinding van BErende Spoorwerken en van ARkel van Nijhuis Engineering Dronten) beschikt over een uniek railgeleidingssysteem, eenvoudig en zonder een ingewikkeld zelf nivellerend systeem! De parallel ophanging van het spoorstel zorgt voor een prima railgeleiding, doordat de ondersteuningspunten naar buiten zijn gebracht (dicht bij de spoorwielen) kan er veilig gereden worden zonder dat dit ten koste gaat van de stabiliteit de machine. Het BE-AR systeem maakt het mogelijk om conform de NEN EN 15746 met een hoge tabel rijdend te werken.

Hoog en laagrijden
De hydraulische aandrijving geeft het BE-AR systeem de mogelijkheid om zowel hoog als laag te rijden. Het voordeel van het rijden van lange afstanden als hoogrijder, zonder slijtage van banden, en maximale tractie tijdens de werkzaamheden als laagrijder kunnen nu gecombineerd worden!

 

 BE-AR railsysteem

  • Geen pendel-as, hierdoor veiliger in gebruik.
  • Hoge rijtabellen conform de NEN-EN 15746.
  • BE-AR rail systeem is op te bouwen op alle type kranen.
  • Door enkelvoudige tabel eenvoudig voor machinist.
  • Minder beperkingen van de kraan, hierdoor eenvoudiger te plannen.
  • Voldoet aan de NEN-EN15746 voor veiligheid en compatibiliteit voor railtoepassingen.